čtvrtek 26. ledna 2017

RUNGO.cz výšlapy v Brně

Jak se lépe vrátit do aktivního života, než se veřejně "upsat ďáblu"?


Poslední lednový den uplyne 5 týdnů od operace žlučníku a toto "výročí" oslavím prvním výšlapem za tým RUNGO.cz. Pokud stále čekáte na nějaký impuls ke zaktivnění svého života, doufám, že toto bude přesně to, co hledáte, a přidáte se k nám!

Dlouho jsem přemýšlela, jak co nejlépe pomoci lidem, kteří mají podobné problémy jako já. A ono je to asi jednodušší, než jsem si myslela! Spojila jsem se s lidmi z RUNGO.cz a společně jsme dnes vykopli projekt hromadných výšlapů, protože pokud jste se nikdy nehýbali, tak chůze je to nejlepší, co pro sebe můžete udělat!

Sama jsem chůzí začínala a postupně jsem se i rozeběhla (ostatně víc informací najdete v dnešním článku na RUNGO.cz nebo samozřejmě i tady na blogu), takže věřím, že i ostatním to s kily může pomoct. Postupně budou i přibývat články na témata, která vás i mě zajímají, se kterými mi pomůžou odborníci, takže se konečně společně dozvíme věci, které před námi všichni naprosto zbytečně tají.

Pokud jste z Brna a okolí a chcete se přidat, ke každému výšlapu bude existovat událost ve skupině na Facebooku, kam jste všichni zváni. Poprvé se uvidíme 31. ledna v 18:30 u fontány před Janáčkovým divadlem a ani nevíte, jak se těším! :-)

Foto: Jan Mikolášek

1 komentář: