úterý 27. září 2016

Metaforické schody z pyramidy dolů

Schody dolů jsou sice taky dřina, ale na psychiku mnohem příjemnější pocit.


Už jsou to tři týdny, co jsem se stala docentkou. Mezitím jsem asi na týden a půl o titul zase přišla, ale dnes můžu hrdě prohlásit, že jsem zase na správné cestě!


Pořád jsem se tak nějak nesrovnala s tím, že moje cesta nekončí. Když jsem v červnu začínala na 109,5 kg, tak jsem na sebe byla prostě naštvaná, že po takovém úsilí, které jsem tomu před nějakou dobou věnovala, jsem to nechala zase dojít tak daleko. A bylo snadné to prostě dotáhnout pod tu stovku. Ale ve chvíli, kdy jsem toho dosáhla, se mě prostě zmocnil pocit, že to stačí. Vypadám už poměrně normálně (samozřejmě jsem pořád hroch, ale na to, jak jsem vypadala před pár lety, je to nebe a dudy), nejsem metráček, co víc mi ke štěstí stačí?

Popravdě jsem o tom ani nijak zvlášť nepřemýšlela, ale neměla jsem už ten "drajv". Ale stejně tak mě štvalo, že jsem zase nad stovkou (i když jen o pár deka). Ale zase ne tak moc, abych se kvůli tomu přetrhla. Rozhodně jsem sice nezačala tlačit vepřo knedlo se šesti, ale občas o jogurt víc, když byl hlad...

No, včera jsem začala být zas přísná (to už jsem byla zase pod stovkou) a dneska mě to při pohledu na váhu prostě nakoplo. Nějak se to zlomilo a já mám konečně opět pocit, že to půjde dál. Doteď to bylo dost na sílu (aspoň pocitově). Takový to, že se člověk zatne a teď prostě musí vydržet. Jasně, je to taky způsob. Ale když to nejde, tak je z toho člověk na prášky.

Dneska když jsem tu váhu uviděla, tak mě zalil pocit klidu, jak když stojím nad vysokýma schodama a mám jít dolů. Vím, že to nejtěžší (výstup), mám už za sebou a teď už si budu užívat každý krok dolů. Sice je to samozřejmě taky makačka, ale člověk už se u toho tolik nezadýchá a nezapotí a až dorazí dolů, tak se vydá vstříc jiným dobrodružstvím. Tak teda - hyjé!

3 komentáře:

  1. Držím palce. Já začal na 104,5 a teď mám cca 87. Taky se střídavými úspěchy. Ale jde to a to je hlavní... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat