neděle 11. září 2016

Chyťte Heavy Runnera i v září (a proč mi hlava nebere docentku)

Zapojte se, je to fajn!


Minulý měsíc nás chodilo celkem 45! Celkem jsme nachodili přes 2000 km a ten nejúspěšnější za měsíc naměřil 436 km! Nechápu, jak to udělal, ale je to frajer :-) Od soboty měříme a chodíme znovu, budu ráda, když se přidáte.

Už se těším, až se ochladí a já zase vyběhnu, ale musím říct, že u chůze je mi moc dobře a hlavně je to první pohyb, u kterého mám pocit, že si čistím hlavu. U chůze netrpím (jen hlídám tepovku, abych šla dostatečně rychle nebo pomalu, abych pálila tuky), takže je mi dobře a dostanu u toho nejvíc nápadů.

Váha je teď na 99,1 kg. Potřebuju se nějak povzbudit do toho dalšho cíle, protože se pořád nějak nemůžu srovnat s tím, že vlastně mám splněný jeden cíl a čeká mě dalších 10 kilo. Co mi ale pomáhá, jsou takové ty pořady typu "Vítejte v novém těle", kde lidi extrémně hubnou (motivační záležitosti mě nikdy moc nebraly, ale tohle asi funguje). Člověk si prostě pořád musí připomínat, kam jde. A i když se myšlenky občas zatoulají jiným směrem a člověk začne mít pocit, že takhle to stačí a proč by si teda neměl dát o kousek chleba víc, tak je potřeba se proplesknout, zatnout zuby a prostě jít dál.

Tak držte palce :-)

EDIT: Asi je jednodušší, když člověka někdo vede, podporuje atd. - v tom mají výhodu lidé v takových pořadech, ale život není televizní pořad, dáme to i sami :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat