pondělí 22. srpna 2016

Tři mušketýři

Kašlu na kila, hlavně ať se mi uzdraví kocourek!


Dneska jsem opět vyrazila venčit našim psa. Procházka cca 5 km tam plus cokoliv nachodím se psem plus cesta zpátky. Krásně jsem si to naplánovala, ale člověk míní...

Kromě toho, že jsem si zabouchla dveře a řešila, jak se dostat zpátky do domu pro vodítko, tak to zezačátku vypadalo jako poměrně poklidná procházka. Já, pes a s námi kocour, který nás takto venčí pravidelně. Jak tři mušketýři. Vzala jsem je na velký okruh, který vede kolem chovné stanice uchrchlaných mopslíků. Kocoura jsem občas poponášela, hlavně po silnici, aby mi ho něco nepřejelo.

Když jsme se blížili k chovné stanici, uslyšela jsem hlasité štěkání jejich velkého hlídače a pak zapraštění, jak kdyby se utrhl. A taky že jo. Začal pobíhat kolem plotu a vyskakovat. Kocourovi se kolem moc nechtělo, pes vepředu občůrával, co šlo, a tak jsem se rozhodla, že kolem rychle proběhneme a hurá pryč.

Ušla jsem pár metrů a najednou kravál - ten pes přeskočil plot a cupoval kocoura!!! Letěla jsem za ním, ječela na psa, ten ho pak nějakým zázrakem pustil, kocour zmizel, pes taky, já ječela, vlekla za sebou našeho psa... Mezitím vyběhla paní, co tm jako ječím, tak říkám, že se jim utrhl pes a rozcupoval mi kocoura. Paní zpanikařila, já jsem mezitím našla kocourka s velkou tržnou ránou na noze a vzala ho do náruče.

Naštěstí měla auto, protože domů to bylo cca 2 km pěšky, mobil jsem u sebe neměla, a nejbližší civilizace je ještě dalších 5 km dál bez MHD. Paní nás odvezla k domu, kde jsem nechala psa, vzala jsem mobil a zrovna přijížděli moji rodiče. Přesedla jsem k nim a jeli jsme honem na veterinu.

Po dvou hodinách, co ho doktor sešíval, je výsledek takový, že nevíme. Kocourek je posešívaný, zítra do nohy dostane antibiotika, prý tam musel nechat díru nebo co... Ach jo.

Tak jsem se vypsala, myslete na nás, ať to dobře dopadne, já se z toho jdu nějak vzpamatovat.

2 komentáře:

  1. Kocicky maji 9 zivotu a verim, ze i Vas kocourek se z toho vylize a bude v poradku. Moc mu drzim palce a Vam taky, at to zvladnete a je brzo lip. Sama mam 2 kocky a pokazde, kdyz se jim neco stane nebo jsou nemocne, tak jsem z toho na prasky. Kocicku nam pred lety pokousal stafford a temer uplne ji ukousl ocas. Po operaci se uzdravila a dostala se z toho. Myslim na Vas.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za milá slova. Kocourek se držel, ale z druhé operace už se neprobudil.

    OdpovědětVymazat