čtvrtek 11. srpna 2016

Moje vlastní "čelenč" aneb nehledá někdo ubytování v Harrachově na víkend?

Taky se vám stává, že se na něco těšíte tak moc, že to pak nedopadne?


Zatím je moje skóre se závody poměrně na prd - před prvním závodem dva týdny antibiotika, před druhým závodem zánět kosti od blbosti, no a před sobotním Harrachovem bolest zubu, týden na tekuté stravě, zubní pohotovost a menší úleva a pak čištění zubních kanálků a předzvěst bezesných nocí. Z toho plyne, že ze sobotního výběhu na skokanský můstek nebude nic (navíc mé "doprovodné vozidlo" neboli můj "oslík", "trenér", "podpora" a vůbec onemocněl, takže bych jela sama - jak kdyby mi osud prostě něco naznačoval či co).

Třeba příští rok, ale letos mám rezervaci v penzionu Hábovka, kterou ráda někomu přenechám, pokud si chcete udělat romantický výlet :-) (když se jim to podaří prodat, tak mi to nebudou účtovat, ale tím se nenechte ovlivnit :D ).

No ale abych nebyla úplně za "lůzra", tento týden jsem vyhlásila chodící "čelenč" na Endomondu s názvem Chyťte Heavy Runnera, takže pokud se chcete přidat, máte měsíc na to, abyste nachodili (cíleně a měřeně, ať už na Endomondu nebo na Garminu nebo jak se to dá ještě propojit) víc než já nebo kdokoliv jiný :-) Už nás chodí 25 a já přemýšlím, že bychom tomu časem asi mohli dát nějaký jiný cíl než jen kila dolů a kilometry do nohou, ale to asi až někdy příště.

Jo a na Facebooku jsem to už hlásila - včera ráno 102,1 kg, což je přes 7 kilo dole!


Žádné komentáře:

Okomentovat