středa 31. srpna 2016

Do stovky zbývá půl kila

První z menších cílů jsem nesplnila o fous


Když jsem se v červnu zase dala do hubnutí, tak jsem netušila, jestli a jak to půjde. Na začátku srpna jsem si říkala, že bych mohl do konce měsíce být pod stovkou. Včera váha ukázala 100,8 kg, dneska 100,5 takže každým dnem to padne. Co mě těší nejvíc, jsou ale míry.

Poprvé mě změřil trenér před dvěma lety, když jsme spolu intenzivně cvičili cca 3x týdně. Váhově jsem na tom byla podobně jako toto léto. Měla jsem od něj jídelníček, který byl hodně založený na bílkovinách a zelenině. Všechno super, váha šla dolů, já dřela jak mezek. Vyhovovalo mi, že jsem se o nic nemusela starat, měla jem jasně napsáno, co jíst, říkal mi, co a jak cvičit, cítila jsem a viděla jsem, jak jsem čím dál silnější. Pak přišly Vánoce, všechno se nějak zamotalo a já přestala cvičit. Pak farma a blablabla a byl letošní červen a 109,5 kg.

Takže to jde i zcela zdarma, akorát kondička samozřejmě zaostává - chodím na procházky s hůlkama 2-3x týdně, což je celý můj pohyb (chtěla bych snížit tepovku a až se ochladí, tak zase vyběhnout, ideálně s průměrnou tepovkou do 170, ale to je asi zatím scifi).

Co mě ale těší nejvíc, jsou míry! Protože i přes všechen ten intenzivní pohyb před dvěma lety jsem na tom byla hůř než teď (srovnejte světle šedou a žlutou, přibližně stejná váha, rozdíl 2 let)! Nejvíc šel pas a nejvíc mě těší boky, protože na ten zadek už se fakt nedalo koukat :)


Žádné komentáře:

Okomentovat