středa 27. července 2016

Report ze Schodové

První pokus proběhl 30. 6. a dnes jsem se opět vydala na místo činu.


Trénuju na Harrachov (ale jen tak decánko, abych tam nebyla za úplnou trubku, ale zase ambice nemám žádné, prostě se chci zúčastnit), takže schody jsou automatická volba. Bude to 400 m a největší borec to dává za lehce přes čtyři minuty. Tepovky se nebojím, ale ty nohy... No, tak ja to teda dneska bylo:

Minule jsem dala tři výběhy s tím, že když jsem šla potřetí ze schodů, tak jsem se bála, že upadnu, jak mě nohy nechtěly nést. Dneska jsem se po třetím "výběhu" cítila celkem v pohodě, takže zase rozdýchání a šup nahoru. A pak ještě jednou. Celkem jsem se tedy vyplazila nahoru pětkrát.

Levá noha stále protestuje, takže když jsem to potom jela do bazénu rozplavat, tak jsem celkem bojovala se spojkou a neovladatelným třesem nohy.

Po pátém výběhu jsem se ale stále usmívala, hele :-)

A photo posted by Heavy Runner (@heavyrunnerblog) on


Žádné komentáře:

Okomentovat