úterý 19. července 2016

Puchýře a bolavé svaly

Některé věci bych si i odpustila, ale některé mi chyběly.


No odpustia bych si puchýře. Mám divné paty a prostě se mi na nich dělají puchýře ze všech bot. Kromě lodiček. Ale uznáte, že v těch do pole vyrazit nemůžu (i když v nich vydržím chodit celý den). Moje běhací Mizuna jsou naprosto geniální na běhání. Jakmile přejdu do chůze  a začnu došlapovat na patu, puchýř na pravé patě na sebe nenechá dlouho čekat.

Vyrazila jsem tedy na nákupy, že si koupím tenisky přímo na chození. Je fakt, že jsem v nich byla zatím jen dvakrát, ale paty mám olezlé už obě. Tak snad se to nějak utřepe, jinak to jsou vyhozené peníze...

No a bolavé svaly - na ty jsem se těšila. Je to důkaz, že se něco děje, že svaly rostou. Je fakt, že občas vypadám jak kačer - když dýl sedím, tak se to pak špatně rozchází, lýtka tuhnou, ale právě sedím v kavárně a čekám, až mi otevřou bazén a půjdu to krásně rozplavat (a zároveň otestuju rameno, které se z minulého plavání ještě úplně nevzpamatovalo).

Když to shrnu - v  sobotu výšlap v brněnské zoo, v neděli výběh, tentokrát i s míň chodeckýma přestávkama, včera procházka se psem, dneska plavání, zítra uvidím, jestli výběh, výšlap nebo gaučing, ve čtvrtek dle ramene, v pátek volno a v sobotu asi kopeček.

Celkem dobrý, ne? :-)

Můj Garmin

Žádné komentáře:

Okomentovat