středa 6. července 2016

Pohyb přískokem

Dneska to nebyl ani běh ani indiánský běh, ale pohyb přískokem.


Dle plánu jsem dneska vyrazila opět s tím, že to budu držet do 180 tepů za minutu a jakmile toho dosáhnu, zpomalím do 160 a pak zase přidám. No moc dlouho mi to nevydrželo, každé zpomalení je pro mě vždycky zpomalení i pro hlavu a pak už se mi nechce. Tak jsem to neřešila a zbytek jsem prostě pěkně v tempu šla, abych srdce protáhla, ale přitom i pálila.

Jen tak mimochodem - dřív pro mě byl hlavní pohyb a jídlo na druhém místě. Teď to mám obráceně. Pohyb beru jako doplněk a jídlo řeším na prvním místě. Takže nejdu za výkonem, když se mi chce, běžím, když se mi nechce, neběžím. Ale zároveň se snažím aspoň trošku dostat do formy na ten výběh v Harrachově. A proto se v sobotu proběhnu do Kralic (jestli to někdo v okolí Náměště zná, tak víte, jaký je to krpál), kde si dám řízek jako sloní ucho :D

Přesně po měsíc snažení mám dole 5 kilo, 6 cm v pase, tělo si na nový režim celkem zvyklo, je mi dobře a vůbec :-)


3 komentáře:

  1. Paráda, držím palce a gratuluji k úspěšnému návratu. Díky za motivaci i pro nás ostatní ;o)

    OdpovědětVymazat