pátek 29. července 2016

Pitomý rameno...

S plaváním musím ještě pár týdnů počkat.


Po rehabilitaci ramene (natržené úpony z loňského divočení na farmě) mi bylo doporučeno plavat, tak jsem to vzala jako výzvu. Ale hned napoprvé se do mě pustila bolest, tak jsem plavala jen tak kliďánko a jenom půl hodiny. Příště zas a zas a minule už to rameno zčalo bolet tak, že jsem plavala jen jednoruč. No a včera jsem šla na kontrolu k rehabilitační doktorce.

Paní doktorka naznala, že se to uspěchalo, zakázala mi s rukou cokoliv dělat a předepsala další rehabilitace. Takže plavání je zapauzováno, ale běhání a chození nic nebrání :-) Akorát teď hledám nějakou variantu mého ranního pozdravu slunci bez levé ruky (nemá někdo tip?), protože jsem si na to zvykla a nerada bych s tím úplně přestala, vždycky mě to krásně probere.

Jo jinak po schodové mám nohy v jednom ohni, tak to zítra rozběhnu zase do kopečka ke Kralicím (že by řízek? :D). Už se těším :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat