pondělí 25. července 2016

Když se váha zastaví

Stojím na 103-104 kg a je to demotivující!


Ale naštěstí jsem zavedla i měření, takže i když "rostou svaly", tak mám jistotu, že jsem na správné cestě :-)

Našla jsem v mobilu měření z doby, kdy jsem velmi intenzivně cvičila s trenérem - třikrát týdně plus k tomu nějaké běhání a jídelníček od něj. Šlo to krásně dolů, tehdy jsem vlastně těsně před Vánoci byla na 100,7 kg. Od té doby ale uplynulo hodně vody a moje váha se zase vyšplhala až na 109,5 kg, což jsem měla před měsícem a půl.

Teď osciluju mezi 103 a 104 kg, což mě netěší, ale přikládám to chození, běhání a plavání. Takhle vidí moje červencové aktivity Garmin. Ale na mírách to vidět jde, takže prostě zatnout zuby  nepolevit.

Poprvé za celou dobu, kdy jsem se začala měřit, mi totiž jdou úspěšně dolů i boky, předtím jsem se zadku ne a ne zbavit. Pas mi zpomalil, ale myslím, že když se začnu zase víc věnovat jídlu než cvičení, tak to půjde všechno jako po másle. Ráda bych do konce srpna měla pod stovku a udělám pro to všechno (s rozumem a správně).

A blíží se nám závod! :-)

4 komentáře:

  1. Někdy je ta váhová stagnace o nervy, teď se taky plácám na jednom místě už přes měsíc, léto mi rozhodně nesvědčí... Tak držím pěsti, ráda se nechám motivovat, jak se dostat ze slepé uličky...:) (pro začátek by se mi hodilo, aby nebylo takové vedro a člověk měl větší chuť něco dělat...:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to jde tak nějak jednodušeji tím, že hubnu, i když se nehýbu, protože na to jdu přes jídlo, ne přes pohyb. Ten je pro mě takový bonus. Takže základem je jídelníček, při kterém to jde dolů samo, ať dělám, co dělám. No a když se začnu hýbat a trošku přidám na jídle, tak je jasné, že se to musí někde projevit, když jsem nakrmila svaly :)

      Vymazat
    2. Rozhodně souhlasím, asi budu muset zase chvilku najet na počítání kalorií... s pohybem je to výhoda, že se člověk nemusí v jídle hlídat úplně na 100%, jenže se na to dobře zvyká, pak se s pohybem trošku poleví a slepá ulička je na světě... asi přišel čas si stáhnout do mobilu kalorické tabulky, aby mě přešla chuť si teď večer dát ještě kus melounu...:)

      Vymazat
    3. No právě :-) Já se snažím si "nekošér" jídlo plánovat spolu s pohybem, takže když vím, že budu běhat, tak si k tomu naplánuju větší oběd, nebo obráceně, když vím, že budu někde, kde se hlídá blbě (oslava atd.), tak jdu třeba běhat předtím, ale všechno ostatní držím. Je to věda :-)))

      Vymazat