sobota 9. července 2016

"Běh" pro řízek

Dneska jsem na sebe hrozně pyšná!


Jak víte, kromě toho, že jsem se opět dala na hubnutí (tentokrát jídlem), tak jsem zase začala běhat. Běhám proto, abych zvětšila svaly ve spodní části těla, a ty pak pálily i v klidu, a taky proto, aby srdce dostalo zabrat a vůbec. No a protože už je to měsíc, co jím jako svatoušek, tak jsem si dnes naordinovala řízek. Původně sloní ucho v Kralicích, kam jsem si pro něj měla doběhnout, ale nakonec budu smažit z domácích zásob, takže jsem běžela kratší úsek.

Navíc jsem se přihlásila na výběh skokanského můstku v Harrachově (13.8.), tak potřebuju trošku potrénovat kopce, a jeden příhodný se nachází právě na cestě z Náměště do Kralic. No a pyšná na sebe jsem, protože jsem těch 400 m, kterých se poběží v Harrachově, dala na jeden zátah! Náš kopec má 800 m, zbytek jsem šla, ale to nejdůležitější jsem zvládla!

Nečekám, že se vůbec kvalifikuji do hlavního závodu, ale popravdě si myslím, že to bude spíš souboj s hlavou než s fyzičkou. Ve vysoké tepovce běžet vydržím poměrně dlouho, jen si poručit. Bude to sranda :-)

No a teď vzhůru k plotně a všem dobrou chuť! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat