úterý 27. ledna 2015

O posilovně

Sama tomu nemůžu uvěřit, ale z nenáviděné posilovny se pomalu ale jistě stává posedlost.


Nevím, jak a proč se to stalo, ale poslední týdny, co chodím do posilovny sama, mě to začíná opravdu bavit. Dělám vždycky všechno pro to, abych se zničila a druhý den cítila svaly, na kterých jsem pracovala. Dnešek byl ve znamení několika rekordů.

Původně jsem měla jít s kamarádkou, ale vyskytly se nějaké problémy, tak jsem dnešní posilovnu odvolala, že případně půjdu později sama, ať na mě nečeká. Nakonec jsem vyrazila s plánem, že si dám dvacet minut chůze a pak se uvidí.

Po 18 minutách chůze nastoupily endorfiny, tak jsem se na dvě minutky rozeběhla, jak mi bylo dobře. Pak nástup do místnosti s náčiním, TRX a podobně. Padesát minut jsem se mordovala (ti borci, co tam se mnou byli, by se asi smáli, protože z jejich pohledu to tak určitě nevypadalo), a ke konci se mi podařily některé pro mě doposud nemyslitelné věci: podařilo se mi viset na loktech! a u toho zvednout nohy před sebe! čtyřikrát! A vydržela jsem v prkně! minutu!!! Když si vzpomenu na začátky s panem trenérem, kdy jsem na jaře měla co dělat, abych v prkně vydržela pět vteřin...

Nikdy jsem na tento druh cvičení nevěřila, vždycky jsem si říkala, že to není nic pro mě, ale ten pocit, když z dřepu zvedáte 28 kilo, stoupnete si a jdete zase do dřepu a uděláte to desetkrát a pak ještě dvě sady... Už teď, jak píšu, se začíná ozývat břicho (snažím se zbavit té škaredé pneumatiky), trochu záda a do rána čekám i ruce (ty ramínka je potřeba přiživovat :-) ).

Dnes jsem cvičení měřila na nových hodinkách Garmin (přidejte si mě, jestli mě chcete sledovat) a zjistila jsem, že jsem spálila půlku svého bazálu. Zítra vyběhneme večer s Rungem... Já se těšíííím! :-)

3 komentáře:

  1. Super, chválím parádní pokrok, který máš za sebou a to, že jsi to vzala pěkně poctivě a začala i s trenérem. Rozhodně je to dobrá volba do úplného začátku.
    Jak často do fitka chodíš týdně? A jak často běháš? Já míval taky trochu nadváhu a můj první trenér mě od běhání spíš odrazoval, že raději rychlá chůze, aby to byl menší stres na klouby, hlavně kolena.

    strongleviathan.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do fitka teď cca 2-3krát týdně, běhám jednou týdně, jen pomaličku pětku. Chůzi jsem dělala rok a půl a teď už rok běhám. Snažím se to kombinovat a ten běh jednou týdně je spíš udržovací ve skupině. Kolena vůbec nebolí, doktor říkal, že jsou taky v pohodě. Tělo si na zátěž zvykalo hodně postupně, takže to nebylo, že bych prostě z ničeho nic začala běhat pět kilometrů :-)

      Vymazat