středa 31. prosince 2014

PF 2015

Přátelé, ráda bych vám popřála vše nejlepší do nového roku, hodně naběhaných kilometrů a shozených kil!


Heavy Runner prošel v roce 2014 velikou proměnou, doteď to byl oficiálně blog o tom, jak se běhá začátečníkovi nad 100 kg. V poslední době byl spíše o hubnutí, protože to pro mě je v poslední době největší téma. Přidala jsem se ode dneška do výzvy 30 dřepů + 30 kliků denně. V současné chvíli neudělám klik ani jeden, ale mám rok na to, abych to zvládla. S pomocí pana trenéra určitě.

Hned ze začátku roku mě čeká ta třicítka, kterou doufám, že oslavím spolu s "docenturou" :-) Jak váha klesne pod stovku, tak zase začnu i pravidelně běhat (snad už noha dovolí). Když se mi od léta podařilo dát dolů 7 kilo, za cca 3 měsíce, tak čekám, že za celý rok by to těch 20 kilo (i víc) mohlo být. To znamená, že se tu za rok potkáme a já budu vážit 80 kilo, což je má vysněná váha, nebo míň, což je má ideální váha. V tu dobu bych už snad i mohla mít dostatečnou fyzičku, abych zvládla půlmaraton (po dvou letech běhání).

Pokud běháte/hubnete se mnou nebo i sami, přeju vám, ať se vám běží lehčeji, hubne bezbolestněji, a i když neběháte či nehubnete, ať se vám daří ve všem, co si přejete. A především pevné zdraví a světový mír :-)


2 komentáře:

  1. Ahoj,
    jsem jeden z pravidelných čtenářů a tak trochu i následovníků.
    Chtěl bych i já Tobě popřát vše nej do tohoto roku.
    Ať se ti daří plány plnit. Nohy ať ti běhají, fyzička stoupá, váha klesá, ale hlavně zdraví ať drží. Vše nej Petr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Petře,
      moc děkuju za přání! :-) Ať se daří!
      Veronika

      Vymazat