pondělí 6. října 2014

HEAVY RUNNER MÁ ROK

Dnes je to přesně rok, co jsem poprvé vyběhla!


Pořád nemůžu uvěřit tomu, že jsem to vůbec tak dlouho vydržela, a co víc - zlepšuji se, zrychluji a dokonce i tu desítku jsem dala! K příležitosti prvního výročí jsem si dovolila vyrobit krátké video, které shrnuje celý ten rok.


Opravdu - kdyby mi někdo ještě v září minulého roku řekl, co mě čeká - že začnu běhat, že o tom budu psát, že uběhnu závod na 5 km, že uběhnu další a nebudu poslední, že uběhnu 10 km (!!!)... Já bych se mu fakt vysmála. A ono to fakt šlo. Já, které bylo zatěžko jenom vylézt na procházku (a líná jsem teda pořád stejně)... Pořád mi to přijde tak trochu neuvěřitelné, ale výsledky tu opravdu jsou!

Při této příležitosti jsem si s dovolením nacvičila i děkovnou řeč :-) Tak tady je:
Děkuju trenéru Danovi, že má se mnou tu trpělivost při cvičení, když dělám ksichty, děkuju manželovi, že už mi nekupuje čokoládu, i když ví, jak ji mám ráda, děkuju rodině a kamarádům, že mě velmi podporují, děkuju Rungo.cz (hlavně Markovi, Majdě a Nikolovi), že jsou na mě tak hodní, a děkuju všem, kdo to tu teď čtete, že to prožíváte se mnou - spousta z vás ví, že je v tom člověk úplně sám, ať je kolem něj lidí, kolik chce, ale občas se někdo podělí o příběh a já vím, že je nás v tom spousta a všichni bojujeme! A vzhůru do druhého roku! :-)

4 komentáře: