úterý 16. září 2014

O dvoufázovém tréninku a rýži

Stále trénuji na uběhnutí pětky za 35 minut a stále do toho cvičím s trenérem a snažím se zhubnout.


Abych stíhala jak běžecký trénink od trenéra Nikoly, tak posilování s trenérem Danem, tak se občas stane, že musím oboje zvládnout v jeden den. Obvykle tak jdu nejdřív posilovat a potom běhat. Naposledy se mi tak podařilo v jeden den zvládnout cvičení i uběhnout desítku. Ten den jsem zjistila, že mám stále ještě obrovské rezervy a od té doby jde všechno tak nějak snadněji.

Dnes jsem tedy vyrazila na trénink s Danem, ale popravdě - stálo to za prd. Byla jsem slabá, nic jsem nevydržela, prostě peklo. Dan mě samozřejmě nijak nešetřil, naopak, mám pocit, že trochu žárlí na můj běžecký trénink, takže se mě vždycky snaží zničit, abych pak už neměla sílu běhat :-)

Ale dneska ať se snažil, jak se snažil, byla jsem zničená sama od sebe a to mě odpoledne čekal ještě běh dle rozpisu. Pokoušeli jsme se přijít na to, čím to může být, že jsem bez energie. Jedno z možných vysvětlení bylo málo sacharidů, protože jídelníček, který držím, je především o bílkovinách a dnes jsem snídala protejnový "huhu" koktejl, na svačinu jsem měla bílý jogurt a kolečko ananasu a na oběd králíka s brokolicí.

Jako bombu na doplnění energie jsem dostala naordinovanou především rýži a tuňáka. Dokonce celý pytlík rýže (obvykle mám jako přílohu max. půl sáčku) s tím, že si ho rozdělím před během a po něm. Právě jsem doběhla a musím říct, že rýže půl hodiny před během bylo to nejlepší, co jsem mohla udělat! Běželo se mi krááásně! Dane, děkuju! :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat