úterý 12. srpna 2014

O začátcích, závodech a nostalgii

Původně jsem měla v plánu úplně jiný příspěvek, ale paní Naďa mi dnes na Facebooku připomněla, jak jsem začínala.


Je to už deset měsíců (!!!), co jsem poprvé vyběhla. Jak většina z vás ví, začala jsem minutou běhu v kuse - nikdy předtím jsem nijak nesportovala, byla jsem jen tlustá a líná. V březnu jsem uběhla závod na 5 km v průměrném tempu 8:53 min/km. Teď mám osobního fitness trenéra a osobní tréninkový plán na uběhnutí říjnového závodu na 5 km za 35 minut. Dnes jsem běžela první trénink v průměrném tempu 8:20 min/km.

Teď mi navíc dochází, že závod bude dva dny před mým běhacím výročím. Přijde mi to zpětně naprosto neuvěřitelné, že jsem to vlastně vůbec zvládla uběhnout a že teď, po několika měsících, zvládnu běžet navíc ještě rychleji, a že mi někdo věří, že to zvládnu za dva měsíce ještě rychleji.

Je toho tolik, co bych dneska chtěla napsat, ale času málo, tak alespoň dva obrázky - první je moje téměř tříhodinová nedělní procházka, při které jsem trénovala výdrž, a druhý je dnešní trénink: 10 minut zahřátí, 4 x 250 m v tempu 6:30 min/km (telefon je pomalý, takže trvalo, než jsem zjistila, jak rychle vlastně běžím), prokládáno třemi minutami pomalejšího běhu a nakonec necelých 20 minut indián.



Žádné komentáře:

Okomentovat