středa 20. srpna 2014

O dvou trenérech, závodech a hubnutí

V posledních dnech se toho děje tolik, že nevím, kde začít dřív.


Ale protože je toto blog především o běhání, tak začnu u toho běhání. Rungo.cz opět připravuje závod na 5 km s názvem Namydlená pětka, na který jsem se opět přihlásila. Abych měla nějakou motivaci, domluvila jsem se s Nikolou Havlíkem (šestinásobným mistrem ČR v plavání) na trénincích, abych závod uběhla o 6 minut lépe než ten v březnu.

A aby toho nebylo pořád málo, přihlásila jsem se teď v euforii na sobotní závod RunTour Brno (kde asi poslední budu, ale hodlám si to velmi užít). Kromě trenéra Dana na fitness tedy mám i trenéra Nikolu na běhání, který mi každý týden posílá trénink na další dny. Trénink se skládá z dnů jen běhacích, pak intervalových, kdy si zvykám na tempo, kterým bych měla závod uběhnout, poté bych se měla účastnit atletických tréninků Rungo.cz na ladění techniky, no a konečně v neděli chodím se na tři hodiny hýbat (chůze, kolo, brusle...).

Další novinkou je, že jsem dostala individuální výživový plán od trenéra Dana, kterým se teď do puntíku řídím. Začalo to nejdřív jen proteinovým koktejlem (jak já říkám HUHU koktejlem), kterým jsem nahradila večeře. Bylo to pohodlnější než si muset večer vařit. Tento týden jem začala s kompletním plánem, takže je koktejl na snídani a poté dalších 4-5 jídel. Toho jídla je spousta a je to nezvyk, ale zatím se to dá přežít :-)

No a nové jezení už samozřejmě nese ovoce, konečně se váha pohnula a dnes jsem se poprvé za posledních asi 8 let dostala pod 107 kg. Je to super a cítím se zase velmi motivovaně. Kdyby to tak šlo dál, tak mám do Vánoc 95 kg! Němůžu se dočkat, až budu mít pod 100! Abych začala zase šetřit na nové oblečení :-)

Přikládám výsledky z InBody před dvěma týdny, ať pak máme s čím srovnávat :-)



1 komentář: