úterý 5. srpna 2014

Jak... jsem se vsadila

Na Facebooku jsem slíbila začátkem tohoto týdne novinky. Zde jsou!


Jak víte, už pár měsíců mám osobního trenéra, se kterým budujeme celkovou tělesnou kondici. Pan trenér je moc hodný a celkem slušně mě drtí. Ale váha jde dolů pomalu, jídlo flákám a celkově jsem taková zadrhnutá...

Proto jsem se při prodlouženém víkendu u babičky při flákání se na lavičce ve stínu švestky v odpolední siestě jala přemýšlet. Přemýšlela jsem o tom, jak si musím uspořádat čas tak, abych zvládala všechno, co stihnout mám, a přitom mi zbyla energie na nějakou zábavu. Jak si udělat zábavu z toho, co dělat musím. Jak změnit životní styl natolik, aby mi to přirostlo k srdci a nebylo to jenom něco, co musím. A tak mě to trochu osvítilo.

Jsem fanouškem kluka, co se rozhodl zhubnout 40 kilo, a cvičí jak divej, běhá, boxuje, jezdí nakole - a já se pořád divím, kde bere tu energii a ten čas. No jo, on jenom chodí do práce a cvičí! Stalo se to jeho koníčkem a on prostě dělá toto. A já se svou rozlítanou prací a do toho ještě zpíváním po sborech a podobně mám co dělat, abych párkrát týdně vůbec vylezla z domu. Něco musí jít.

Práci opustit nehodlám, ale s tím zpíváním se něco dělat dá. A tak po 22 letech oficiálně končím svou "pěveckou kariéru" a dávám se na cestu, kterou jsem asi měla jít už dávno, ale pořád jsem se jí vědomě i podvědomě vyhýbala, tedy cestu aktivní. Ano, sice sem tam běhám a cvičím, ale rozhodně se nepovažuji za aktivního člověka.

Tak, právě se mi uvolnily všechny pondělky a čtvrtky večer plus případné zkoušky o víkendu či soustředění. Tímto pořádám konkurz na zájemce, co se mnou zajdou na squash, plavání, lezeckou stěnu či jiné zábavné aktivity (kromě cvičení s panem trenérem třikrát týdně) :)))

S panem trenérem jsme se domluvili, že mi udělá konkrétní stravovací plán, takže mi odpadne starost s vymýšlením, jestli si mám udělat lečo nebo čočku s rýží, protože bude jasné, že na oběd bude prostě flákota a hromada zeleniny a na večeři proteinový koktejl. K tomu se právě teď při psaní tohoto blogu domlouvám s Nikolou Havlíkem na běžecký trénink, abych na říjnovém závodě na 5 km nebyla poslední :-)

No a nakonec ta sázka - mluvili jsme s panem trenérem o nějakých dlouhodobých a krátkodobých cílech. Já jsem prohlásila, že cíl typu zhubnout 20 kg je pro mě nuda, že by se mi líbilo k tomu něco přidat. Pan trenér tedy dodal, že zhubnout 20 kg a udělat 5 kliků. Tak jsem se nafoukla, že jako 5 kliků udělám za dva měsíce, a pan trenér, že to by chtěl vidět. Tak říkám o co, a už to bylo :-) Pokud 5. 10. 2014 udělám 5 kliků, platí mi pan trenér večeři, a pokud ne, tak ji platím já jemu. Každopádně vyhraju, protože spolu jdeme na večeři :))))))

Žádné komentáře:

Okomentovat