sobota 19. července 2014

Jak... jsem začala uvažovat o dalším závodu

Prosakují informace, že Rungo.cz plánuje další závod na 5 km. Tam nesmím chybět!


Zatím není nic oficiálního, ale vypadá to, že na nás něco chystají, a já bych se tentokrát chtěla umístit lépe než na předposledním místě. Proto od příštího týdne doplním dosavadní tréninky s panem trenérem ještě několikerým běháním.

V tuto chvíli jsem na tom s běháním tak, že pokud jdu, tak buď jednou do týdne pořádně nebo pár minut před cvičením na rozehřátí nebo sprinty v průběhu cvičení. Pokud ale nechci být úplně úplně poslední, pak musím pořádně máknout. Obávám se, že tepovka zůstanne i nadále v pásmu nad 180, což mi nedovoluje výrazněji zrychlit, ale i tak už mám obecně i bez tréninku lepší časy na minutu než zezačátku, takže je to pokrok.

Na výběhu Rungo.cz jsem potkala další dvě slečny, které běhají pomaleji jako já, takže máme v plánu věnovat se tréninku společně. Je otázka, do jaké míry se nám podaří potkávat, ale přinejmenším můžeme sdílet zkušenosti a potkávat se na oficiálních výbězích.

V neděli jdu na další výběh, takže tam všechno domluvíme :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat