středa 9. července 2014

Jak... jsem sprintovala

Jak si pořád měřím tepovku, tak jsem se na to dneska vykašlala. A přitom by se to tak hodilo!


Pan trenér na mě dneska vymyslel nový trik. Sice mám od neděle na patě puchýř, který mi brání v nošení normálních bot, ale máme kousek od domu hřiště se sportovním povrchem, takže jsem byla jen v ponožkách.

Klasicky jsem visela většinou na TRX, dneska k tomu přibyla i tyč na gumě (nevím, jak se jmenovala, říkám tomu ďáblův nástroj), ale hlavně, zařadili jsme běh přímo do tréninku. Skoro po každé sérii jsem měla za úkol oběhnout kolečko kolem hřiště.

Na tom by asi nebylo nic tak zajímavého, ale pokaždé, když jsem dobíhala kolečko, jsem zrychlila na maximum. Pan trenér tím byl příjemně překvapen, doslova řekl: "Já z tebe snad ještě udělám olympioničku ve sprintu!" :-) V tu chvíli mě zamrzelo, že jsem si dneska neměřila tu tepovku, protože bych chtěla vidět zaprvé, jak rychle běžím a zadruhé, jak mi to vyletělo. Tak snad příště :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat