neděle 6. července 2014

Jak... jsem s Rungo našla novou trasu

Dnes jsem po dlouhé době opět šla na společný výběh s Rungo.cz


Musím říct, že jsem tak pozitivní zkušenost s během už dlouho nezažila. Přihlásila jsem se na výběh s tím, že jsme vytvořily s dalšími dvěma děvčaty "partyzánskou" skupinu pomalých běžkyň. Od větší a rychlejší skupinky jsme se odpojily po pár stech metrech.

Původní plán skupiny byl 10 km, ale tak daleko ještě nejsem. Vzhledem k tomu, že se přihlásily ještě další dvě slečny, že by taky běžely pomaleji a kratší vzdálenost, bylo rozhodnuto. Velmi příznivá byla skutečnost, že konečně byl výběh poblíž mého bydliště, takže mi zas tak nevadilo být v neděli v 9 ráno venku (což znamená v půl osmé vstát, abych se najedla a měla tak hodinu na trávení, aby mi nebylo při běhu nevolno - nalačno bych ani nevyšla kopec, natož běžela. Za normálních okolností v neděli v 9 ráno dospávám "gejmink najt").

No a právě fakt, že byl výběh blízko mého bydliště, mi nabídl naprosto novou a nevyzkoušenou trasu. Obvykle běhám kolem místního rybníka a po blízkém okolí, ale vůbec mě nenapadlo podívat se za kopec a zjistit, že tam mám naprosto ideálné placatou trasu, která těch 5 km dá s přehledem (když se trošku natáhne).

Musím také podotknout, že od závodu jsem trasu přes 2 km vůbec neběžela (a že už je to přes 3 měsíce), a přesto se mi s holkama běželo suprově, tělo vědělo přesně, co dělat. Asi je pro mě řešením běžet s někým, protože je to velká psychická podpora, že člověk nemusí myslet na to, kolik ještě musí uběhnout - prostě běží a najednou to má za sebou.

Běžely jsme celkem 4,61 km, ten závěrečný kopec jsme si vyšly.

Přikládám společnou "selfie" a taky informace o běhu. Krásnou neděli všem :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat