středa 2. července 2014

Jak... jsem držela trenéra za kotníky

Dnes je titulek poněkud bulvární, ale přesně to se dneska dělo.


Už asi dva měsíce se snažím s panem trenérem o zvýšení celkové fyzické kondice. Poměrně dost silově posilujeme s TRX a obecně s vlastní vahou (a že té váhy je dost :-) ).
Před cvičením se vždy rozehřeju 10-15 minutami běhu a pak nás čeká hodina dřiny. Před pár týdny nám kousek od domu postavili venkovní posilovnu, takže toho využíváme a chodíme cvičit teď v hezkém počasí ven.

Zezačátku to vypadalo, že mě šetří, protože po prvních třech cvičeních mě nebolelo nic, ale pokaždé trochu víc přidá a musím říct, že to občas dost cítím. Začínali jsme jednou týdně, jak přestaly služebky tak dvakrát týdně a od tohoto týdne mám v plánu tři tréninky týdně.

Dnes mám za sebou druhý z tréninků tohoto týdne a musím říct, že už jsem ke konci dost nemohla (a to mě zítra v půl deváté ráno čeká další). Ale dnes to bylo opravdu zajímavé. Kromě té venkovní posilovny tu máme ještě takové hřiště se sportovním povrchem, na které jsme dnes vlezli, že se budu chvilku válet (rozuměj dělat cviky vleže).

Začali jsme klasickým prknem, kdy se držím na loktech a na špičkách a snažím se vydržet co nejdéle (zatím rekord asi deset vteřin, ale byly doby, kdy jsem se neudržela vůbec). Pak jsem se přesunula na záda a dostala jsem trochu překvapivý pokyn: "Chytni mě za kotníky." Samozřejmě účelem bylo, abych se udržela na podložce, zatím co jsem zvedala nohy a zadek ze země a kopala ho do rukou. Ale bylo mi jasné, že o toto se musím s dámami podělit, zvlášť poté, co jsme se spolu s panem trenérem včera vyfotili :-)

Aby toho nebylo málo, tak v půlce tréninku začalo pršet, takže zbytek jsme docvičili u nás v garáži.

Přikládám obrázky z dnešního nejrychlejšího zahřívacího kilometru a poté cvičení (měřím tepovku, tak to počítá kcal).


Žádné komentáře:

Okomentovat