neděle 20. července 2014

Jak... jsem běžela 7 km

Dnes jsem opět vyrazila na výběh s Rungo.cz a rovnou na 7 km!


Dnes je zřejmě největší vedro, ale cesta naštěstí vedla lesem, takže to nebylo zas až tak nepříjemné. Navíc ve skupině se běží opravdu lépe, takže jsme úspěšně přežili :-)

Hned na začátku předestřu, že jsme to neuběhli v kuse, ale k tomu se dostanu. Dnešního výběhu se zúčastnili Majda s Markem s redaktorského týmu Rungo.cz. Běželo se na dvě skupiny - rychlejší na 9 km (s Majdou) a my, pomalejší, na 7 km (s Markem). Moje maximum bylo zatím nějakých 5,3 km, do víc jsem se zatím nepustila. A popravdě kdybych běžela sama, tak to asi neuběhnu. Ale ve skupince člověk prostě musí.

První cca kilometr jsme běželi všichni pohromadě, rychlíci i pomaláči. Poté se rychlíci odpojili a běželi jsme po červené lesem. Po pár metrech se mi podařilo vypnout si Sports Tracker a nevím, po jak dlouhé době jsem si toho všimla, takže jsem ho nastartovala znovu. Nemám tedy zaznamenanou celou trasu, ale je na dvě části.


Abych se vyvarovala dalšímu vypnutí aplikace, vypnula jsem displej. Vzhledem k tomu, že jsem si zapomněla vzít pás na tepovku, to bylo stejně jedno. Běželi jsme po úzké lesní stezce, já v čele, takže jsem nemusela nikoho dobíhat a všichni se slizili za mnou. Běželi jsme pomaličku, příjemným tempem až asi do 4. km, kdy jsme zpomalili do chůze. Postupně jsem do chůze zpomalili několikrát, hlavně ve chvílích, kdy jsme si mysleli, že jsme se ztratili. Nakonec se nám podařilo najít obávaný kopec, který jsme vyfuněli chůzí (na výběh měl fyzičku snad jen Marek, ale třeba by to holky daly - někdy to musíme zkusit :-) ).

Zpátky k autům jsme dorazili o pár minut dříve než rychlejší skupinka. Ani nevím, jak dlouho to nakonec celé doopravdy trvalo. Z grafů je vidět, že GPS v soběšických lesích nestíhá. Škoda že jsem neměřila tepovku, ale určitě byla klasicky dost vysoko.

Musím říct, že nebýt kopců a hlavně bolesti v nožní klenbě (kterou budu muset začít řešit), tak bych možná uběhla celých 7 km. V každém případě to považuji i tak za úspěch a děkuju holkám a Markovi, že se mnou drželi pomalé tempo :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat