neděle 20. července 2014

Jak... jsem běžela 7 km

Dnes jsem opět vyrazila na výběh s Rungo.cz a rovnou na 7 km!


Dnes je zřejmě největší vedro, ale cesta naštěstí vedla lesem, takže to nebylo zas až tak nepříjemné. Navíc ve skupině se běží opravdu lépe, takže jsme úspěšně přežili :-)

sobota 19. července 2014

Jak... jsem začala uvažovat o dalším závodu

Prosakují informace, že Rungo.cz plánuje další závod na 5 km. Tam nesmím chybět!


Zatím není nic oficiálního, ale vypadá to, že na nás něco chystají, a já bych se tentokrát chtěla umístit lépe než na předposledním místě. Proto od příštího týdne doplním dosavadní tréninky s panem trenérem ještě několikerým běháním.

čtvrtek 17. července 2014

Jak... přišel konec (a vzápětí Ježíš Kristus)

Moje tréninky s Mr Big (neboli panem Božským neboli mým osobním trenérem) stále pokračují ve frekvenci třikrát týdně.


Z počátečního oťukávání jsme přešli do fáze, kdy už víme, co zvládnu, a pokaždé trochu přidáme. Na tom, jak mi to půjde, má velmi často zásluhu také snídaně. Zjistila jsem, že funguju zásadně na vajíčka (ať pak jdu cvičit v kteroukoliv denní dobu). Sladká snídaně má za následek velmi rychlé vyčerpání sil.

středa 9. července 2014

Jak... jsem sprintovala

Jak si pořád měřím tepovku, tak jsem se na to dneska vykašlala. A přitom by se to tak hodilo!


Pan trenér na mě dneska vymyslel nový trik. Sice mám od neděle na patě puchýř, který mi brání v nošení normálních bot, ale máme kousek od domu hřiště se sportovním povrchem, takže jsem byla jen v ponožkách.

neděle 6. července 2014

Jak... jsem s Rungo našla novou trasu

Dnes jsem po dlouhé době opět šla na společný výběh s Rungo.cz


Musím říct, že jsem tak pozitivní zkušenost s během už dlouho nezažila. Přihlásila jsem se na výběh s tím, že jsme vytvořily s dalšími dvěma děvčaty "partyzánskou" skupinu pomalých běžkyň. Od větší a rychlejší skupinky jsme se odpojily po pár stech metrech.

středa 2. července 2014

Jak... jsem držela trenéra za kotníky

Dnes je titulek poněkud bulvární, ale přesně to se dneska dělo.


Už asi dva měsíce se snažím s panem trenérem o zvýšení celkové fyzické kondice. Poměrně dost silově posilujeme s TRX a obecně s vlastní vahou (a že té váhy je dost :-) ).