úterý 13. května 2014

Jak... jsem se začala tvarovat a o mém osobním trenérovi

Dnes se pokusím shrnout dvě témata do jednoho, uvidíme, co z toho vyleze.


Začnu tím, že jsem už dříve pozorovala, že se mi zmenšuje pozadí a v poslední době se tvarují i nohy. Ačkoliv jsem za poslední rok nijak výrazně nezhubla na váze, začaly se mi měnit proporce a připadám si pevnější a lépe tvarovaná.

Následkem zvýšeného sebevědomí jsem si dovolila zakoupit džíny typu "skinny" (jak ironické), které jsou ke tvaru mých nohou naprosto nekompromisní, ale myslím, že už to není taková tragédie, jako bývala. Posuďte sami.

No a teď k tomu trenérovi: dámy, je to fešák, pánové, je to korba! :-) Jmenuje se Daniel Staroštík (působí v Brně a bere klienty) a zatím zkoušíme, co navzájem vydržíme - on zkouší mě, kolik toho zvládnu, já zkouším jeho, aby mě zničil. Dnes jsem byla podruhé a uvidíme, co to se mnou zítra udělá. Musím říct, že jsem doma už půl hodiny a pořád se mi třepou ruce, takže dostaly zabrat slušně. Škoda, že jedu zase na služebku, takže se budeme navzájem ničit zase až za týden, ale o to víc se budu těšit :-)

No a ještě jak jsem tu nedávno porovnávala fotky, tak tu mám jednu čerstvou - z loňské svatby a letošního prvního výročí. Krásný den :-)



14 komentářů:

  1. Kočka, sluší ti to. A trenér je taky fešák. Jo, holt od hezkého chlapa se baba nechá klidně i zničit ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Kde kupuješ džíny? Já jsem zkoušela tyto úzké,ale nemůžu je mít... :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tesco, značka F&F True. První rifle od nich, který mi sedí.

      Vymazat
  3. Svoji polední pauzu dnes trávím tím, že čtu napřeskáčku Váš blog, inspiruju se (do mobilu jsem si stáhla apku na měření tepové frekvence - bude se to hodit na výletech) a smekám.
    Moje nadváha je 15 kg (zhruba každý rok 1 kilo). Budu Vás sledovat, ať si posílím motivaci!
    Ať to stále jde!

    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, jakou máte aplikaci ? Marně hledám něco kloudného na tepovku. Díky Naďa

      Vymazat
    2. jak to na mobilu funguje? není na to třeba nějaký snímač?

      Vymazat
  4. Ahoj Veroniko, obdivuji Vaši výdrž a odhodlání. Držím palce. :-)
    Také potřebuji shodit docela dost kg. Začínám úpravou jídelníčku a low impact aerobikem.
    Zatím sama, uvidím, jak mi to půjde. Vy jste pro mě velkou inspirací. :-)
    PS: holky jak se jmenuje ta aplikace na měření tepové frekvence?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, děkuji a držím palce! Aplikaci používám SportsTracker, ale na měření tepu jsem si k tomu musela koupit pás.

      Vymazat
  5. Veroniko, držím Vám pěsti. Začínala jsem na podobné váze jako Vy a mám za sebou cca 30kg za cca 5let. Pořád ale je potřeba alespoň dalších 20kg. Je to běh na dlouhou trať, že? Ráda se k Vašemu blogu budu vracet pro motivaci, zkušenosti a třeba něco občas přidám z těch svých :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to sranda, a když člověk 27 let jen nabíral, tak trvá hrozně dlouho se všech těch zlozvyků zbavit a naučit se žít jinak... Ať se daří!

      Vymazat