úterý 20. května 2014

Jak... jsem přestala jíst pečivo

Zatím je to ve stádiu pokusu, ale vypadá to dobře.


Minulý týden jsem vyjela zase na jednu ze služebek, kdy jsem od rána do večera zavřená v hotelu a starám se o hosty. Nevýhodou je nedostatek času na cvičení, výhodou je poměrně velký výběr jídla. Tak jsem se rozhodla toho využít a zkusit přestat jíst pečivo.

První den to teda nebylo úplně příjemné, zvlášť, když si kolem mě lidi mazali křupavé houstičky vším možným, ale nějak jsem to přežila. Bála jsem se, že bez pečiva nebudu mít pocit sytosti, ale můžu říct, že druhý den už to šlo bez problémů.

Na snídani buď vajíčka, třeba s fazolemi, nebo jogurt s müsli a ovocem, na večeři maso se zeleninou, salát, šunka a sýr a zelenina atd. Uvidíme, co to udělá do budoucna, ale zatím s tím větší problém nebyl.

Samozřejmě jsem čekala, co na to řekne můj nový osobní trenér, ale bát jsem se nemusela, naopak mi to pochválil jako krok správným směrem. A kromě toho dnes proběhl další trénink a pokus o zničení mě, takže uvidíme ráno :-)

4 komentáře:

  1. Co tě vede k vyloučení jedné složky jídla? Sleduješ nějakým způsobem složení jídla ve smyslu poměru cukru, tuků a bílkovin?
    Ptám se jen ze zvědavosti. Osobně tyto "selekce" typu "něco nejím" nepodporuju ani neschvaluju, ale...mohou mít různý důvod i různý efekt.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Veroniko, na Váš blog jsem došla díky Vašemu článku na Rungo.cz. Díky za zajímavý příspěvek. Vyloučení pečiva je určitě vhodné, ale nějaké sacharidy by ve stravě být měly...
    Ať se Vám daří nejen v běhu!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sacharidy určitě mám, v jídelníčku od trenéra je nějaká ta rýže a tak.

      Vymazat