pondělí 14. dubna 2014

Jak... jsem byla plavat

Dnes jen krátké shrnutí, co se dělo od vyhlášení nového plánu.


Za poslední měsíc jsem byla doma dohromady pět dní - jezdila jsem po služebkách. Z toho jsem ještě minulý týden chytila laryngitidu jako trám, takže se celý plán o týden posunul (respektive zůstal tak, jak byl, a já nastoupila do plánu o týden později).

Včera jsem tedy začala plaváním. Měla jsem v plánu 40 minut, ale nakonec jsem se hecnula a byla z toho hodina a uplavaných 1,5 km (v sadách 1x300 + 3x400). Asi je to málo, ale zatím je to nejvíc, co jsem kdy uplavala, ať časově nebo vzdálenostně.

Plavání jako takové mě nikdy neoslovovalo. Ráda jsem se cachtala ve vodě a blbnula, ale že bych plavala jen tam a zpátky, to mě nebavilo. Ale musím říct, že když jsem se do toho včera zakousnula, tak to celkem šlo, a nakonec se mi podařilo i si tu hlavu trošku vyčistit. Po cestě zpátky jsem viděla nádherný západ slunce, tak jsem byla tak krásně nabitá energií, že jsem se usmívala na celé kolo.

V úterý mě čeká ráno indiánský běh a večer posilovna. To už bolavé svaly budou bolet trošku míň a budou připravené na další nálož. Těšííííím se :-)

1 komentář:

  1. Dobrý den,
    něco trochu o trénování mám zažito a tak znám ten stav "tak jsem se hecnul".... ŠPATNĚ!!! Je v plánu 40 minut? Tak "plavu" 40, max 50! Maximálně! Že můžete je známka buď lepší kondice nebo v tomto případě spíš zbytečných přestávek.... Žádné šperkování radím protože to si vybere svou daň.....

    OdpovědětVymazat