neděle 27. dubna 2014

Jak... jsem měla "měkký špeky"

Zdá se, že nový plán i po nucených modifikacích funguje!


Taky se vám to stává? Já tedy nechci vytvářet nějakou "městskou legendu", ale letitým osaháváním sama sebe jsem přišla na to, že když hubnu, tak jsem celá taková měkčí (a obráceně, když jsem měkčí, tak že hubnu). Nevím, jestli to tak opravdu funguje, ale dávalo by to smysl :-)

V každém případě jsem v neděli vyrazila místo jen plavání nebo jen běhání na vycházku s hůlkami na tepovku následovanou plaváním. Tepovku, myslím, částečně ovlivnil i fakt, že bylo dost teplo a já jsem vyrazila v mikině (kterou jsem pak už byla v půlce líná sundat, když jsem měla přidělaný držák na mobil a na zádech batoh), takže do kopečka mi bylo horko, a i když jsem samozřejmě mohla jít mnohem rychleji, mobil mi křičel do uší, že mám tepovku nad 70 % TF max (odhadnutý údaj), takže jsem se místy slizila 3,5 km/h.

Zajímavější částí dne však bylo plavání. Po úvodním zahřátí hodinou chůze přišla příjemná sprcha a šup do bazénu. Nejdřív jsem se nikam nehnala, ale do vedlejší dráhy přišel nějaký muž, tak jsem se hecnula a předběhla jsem ho. A pak znova. A znova. Plavu bez dioptrických brýlí, takže nevím, jestli byl mladý nebo starý, ale byl to muž, žádná výrazná nadváha, tak mě to potěšilo :-)

Původně jsem chtěla dát 2 km, protože jsem celkově zrychlila a 1,5 km už dám za cca 50 minut, ale po té procházce mi těch 50 minut poměrně stačilo. Z bazénu jsem odcházela velmi příjemně unavená (právě po plavání jsem si nahmatala ty "měkký špeky") a doma se pokusila vyjíst ledničku (byl z toho kuřecí steak, pečené batáty a brokolice).

No a tady je záznam alespoň procházky (plavání to měřit neumí).


3 komentáře:

  1. Super, konečně rozumná tepovka! Vydržet a makat, ono to půjde! Držím palce :-).

    OdpovědětVymazat