pátek 28. března 2014

Jak... jsem plánovala dál


Veškeré následky, které měl závod, jsou úspěšně zažehnány a já jsem připravena na další boj, ale...


V současné chvíli jsem v polovině maratonu služebek, kde pracuju obvykle od osmi do rána do cca deseti do večera, a protože nejsem nadčlověk, tak veškerý volný čas po a před prací využívám ke spánku. Dnes mám první volný den od minulého pondělka, tak vyrazím aspoň na procházku (a večer zpíváme koncert, na který vás srdečně zvu, pokud budete v okolí Brna).

Asi by to snad i nějak šlo vstát dřív a vyběhnout, ale udělala jsem to za tyto dva týdny jen jednou, protože jsem pak byla vděčná za každou minutu spánku navíc (je to na houby, když se člověk celou noc stresem budí a tak - jsem event manažerka, takže pobíhám kolem právě probíhající akce, a přitom chystám akce budoucí atd.). Společně s kolegy jsme přemýšleli, jak to zakomponovat, ale nakonec i kolega, který je sportovec se vším všudy, musel svůj trénink zvolnit a ve volném čase spíš odpočívat. Jestli je to výmluva, pak ano, vymlouvám se, ale tyto tři týdny to prostě nedávám (i když jsem myslela, že to půjde).

Každopádně i v tuto chvíli hledím do budoucna a mám před sebou vyhlídku tvrdého tréninkového plánu, kdy opět vylezu alespoň čtyřikrát týdně, a zaměřím se konkrétně na hubnutí, ať to dám dolů co nejdřív. Kolega je opravdický trenér, takže jsem se na něj obrátila s prosbou o trénink na míru s tím, že běhání bych ráda zachovala alespoň jednou týdně. V současné chvíli se trénink vytváří a ideální by bylo, kdyby začal příštím víkendem, kdy už konečně budu doma.

Běžecký plán do dalších měsíců je zvládnout letos 10 km, takže mám co dělat, ale s každým kilem dole to půjde líp a líp, takže nakonec bych to třeba mohla zvládnout, i kdybych v průběhu jen hubnoucího tréninku neběhala (ale to by mi bylo líto, běhat chci, takže aspoň jednou :-) ).

Žádné komentáře:

Okomentovat