čtvrtek 6. března 2014

Jak... byl blog zobrazen 30 000krát

Kdo by to byl před pěti měsíci řekl...


Ano, je to dnes na den přesně pět měsíců, co jsem poprvé vyběhla. A shodou okolností někdy v těchto hodinách blog dosáhne 30 000 zobrazení. Nejvíc za to samozřejmě vděčím článkům serveru Rungo.cz, díky kterým sem každý den proudí noví lidé, ale samozřejmě i vám všem pravidelným čtenářům.

Blog jsem začala psát jen jako svědectví toho, že jsem opravdu vyběhla, a jen jako popis toho, jak to jde či nejde. Od začátku se hodně změnilo, z minuty běhu v kuse už je 45 minut, dokonce se připravuji na závod na 5 km (moji účast sice v tuto chvíli ohrožuje nemoc, ale rozhodla jsem se zúčastnit, i kdybych měla trasu jen projít - ale doufám, že do té doby už budu aspoň trochu použitelná). Blog ale píšu stále za stejným účelem. Podávám svědectví o tom, jak se běhá mně jako začátečníkovi nad 100 kg.

Když jsem s blogem začala, psala jsem především pro sebe a své přátele, které můj postup zajímal. Časem se přidali přátelé přátel a v poslední době i lidé, se kterými nemám ani společné přátele. Je to pro mě velká zkušenost, vědět, že mi fandí tolik lidí. Cítím velkou pokoru a vděk všem, kdo mi svoji podporu vyjadřují.

Nechci být patetická, ale tento týden neběhám, tak jsem vám všem chtěla touto cestou alespoň poděkovat za přízeň. A příští týden na závodě! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat