pondělí 3. února 2014

Jak... jsem začala trénovat na závod

Myslím, že svůj prvotní cíl - naučit se běhat tak, abych po půl hodině neumřela - jsem splnila. Je na čase postoupit na další úroveň.


Tou další úrovní by mohla být účast na nějakém závodě na 5 km. Rozhodně nemám ambici vyhrát nebo mít úžasný čas. Pouze se zúčastnit. 5 km není zas tak dlouhá trasa, i když ji zatím běžně nedělám. Ale to se tento týden změní. Začnu totiž trénovat podle plánu na Rungo.cz.

A protože je pondělí, začínám dnem volna :-) Dále následují dny běhu, dny chůze, dny cvičení a protahování. V pátek bude opět volno. Plán je rozvržen do čtyř týdnů. Protože jsem opravdu megazačátečník, možná budu muset zpomalit a roztáhnout ho do více týdnů. Přece jen, zvýšit rychlost z 8:53 min/km na 7:00 min/km je velká změna. Nejsem blázen, abych se zničila takovou rychlostí hned zezačátku - ale zase varianta tréninku "chci to uběhnout" mi přijde málo - já vím, že to uběhnu.

Takže pomaličku, polehoučku a ono to půjde :-)

4 komentáře:

  1. Úžasný blog :-) Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Včera sis 5km s nama vyzkoušela, tak do toho deš na plno? Tak to držím palce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasný, běžně už běhám kolem 4 km, tak ten jeden navíc už nebude taková hrůza :-) Však postupně :-)

      Vymazat