středa 12. února 2014

Jak... jsem si našla nový cíl

Člověk potřebuje nové a nové výzvy, jinak zakrní. Já jsem tu svou první už překonala.


Můj prvotní impuls k běhání bylo, že jsem se chtěla naučit běhat tak, abych neumřela po půl hodině. Tento cíl jsem překonala v průběhu osmi týdnů (což mě naprosto šokovalo!!!). Od té doby jsem pokročila ke 45 minutám v kuse a pomalému přidávání na rychlosti. Ale co dál?

Naštěstí se blíží jaro a s ním běžecká sezóna a tedy i závody. Běhám pomaličku a nemám žádné ambice cokoliv vyhrávat, ale ta vidina, že bych se vůbec mohla závodu na 5 km zúčastnit, protože už 5 km uběhnu (i když někteří lidi umějí rychlejí jít než já běžet), je pro mě dalším impulsem.

Začala jsem tedy trénink na uběhnutí 5 km do 30 minut. Samozřejmě se mi do toho připletla práce atd., takže např. včera jsem měla jít na hodinovou procházku, ale v 6:30 jsem jela do Prahy a domů se vrátil v 9 večer, takže nehrozilo. Ale dneska už jsem vyběhla dle plánu:-)

Pokud jste se na plán podívali, je poměrně ambiciózní. Ale jak už víte, nejsem blázen, abych se zničila, takže hodlám plán roztáhnout do více než čtyř týdnů. Závod je sice za měsíc, ale nedělám si iluze, že bych těch 5 km za 30 minut a méně dala. Navíc jsem se rozhodla se díky plánu a i poté částečně vrátit k indiánskému běhu. Mám totiž konečně sporttester a při průměrné tepovce 179 to hubnutí jde fakt pomaličku :-)

Takže pokud nemáte 15. 3. co dělat, přijďte nám fandit! Budu ta na konci v tričku s logem Heavy Runner :-)

4 komentáře: