pátek 7. února 2014

Jak... jsem se styděla

Dámy a pánové, vážení příznivci běhání, hubnutí a dalších bohulibých aktivit, děkuji!


Již druhý týden jsem v hledáčku serveru Rungo.cz a velmi jim děkuji za všechna krásná slova, co o mně napsali. Velmi děkuji také všem, kteří mi vyjadřují podporu!

Popravdě když jsem zasílala video na rozbor běžeckého stylu, čekala jsem kritiku ve stylu valícího se nosorožce. Doufala jsem, že se dozvím, na co bych si měla dát pozor, co bych měla zlepšit a čemu se vyvarovat. Miloš Škorpil, zakladatel serveru Běžecká škola, však můj styl pochválil, čímž mě přivedl do rozpaků, a opravdu jsem se začala stydět, že já, Začátečnice s velkým Z, která běhá čtyři měsíce a s takovou nadváhou, dostanu tak kladné hodnocení, zatímco ostatní byli rozebráni do nejmenšího detailu.

Je otázka, do jaké míry je možné opravdu rozebrat můj styl, když se na mně všechno třepe, a do jaké míry mi tímto pan Škorpil chtěl vyjádřit podporu v mém úsilí. V každém případě: Pane Škorpile, pokud tento blog čtete, mockrát Vám děkuji a slibuju, že si dám na kolena pozor! :-)

6 komentářů:

  1. Veru, všechno nejlepší k svátku a DÍKY! Jsi motivací pro ostatní! Držím moc palce! Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Drž se a pokračuj pořád dál!! Pepa

    OdpovědětVymazat
  3. Teda klobouk dolů - máš můj hluboký obdiv ! Taky bych potřebovala pohyb jak sůl, ale zatím mám jen spoustu plánů, že s tím začnu... :-) Takže děkuju za inspiraci a držím palce, aby se ti dařilo všechno, co si usmyslíš !!! Marťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pro mě fungovalo to, že jsem nic neplánovala, prostě jsem se zvedla a šla jsem něco dělat to odpoledne, co jsem se rozhodla - a pak už jsem nepřestala :-) Držím palce, ať plány vyjdou! :-)

      Vymazat