sobota 15. února 2014

Jak... jsem měla problémy s lýtkem

Všichni se strachují o mé klouby a mě přitom bolí sval!


Už se mi to stalo dřív, při běhu jsem začala cítit něco jako křeč v levém lýtku. Říkala jsem si, že to rozeženu hořčíkem, občas to "prohrábnu" a bude. V posledních několika týdnech jsem zvolnila tempo (dovolená atp.), takže jsem na milé lýtko zapomněla a ono přestalo zlobit.

A jednou takhle večer jdu vyfintěná ze sboru, samozřejmě na podpatcích, a hele, jede šalina (rozuměj tramvaj), tak jsem se rozeběhla, že ji chytím. Chytila jsem ji, ale už jsem měla co dělat, abych se vydrápala do těch tří schodů, protože co čert nechtěl, nejen že se ozvalo levé lýtko - ono začalo bolet i to pravé! Domů jsem se sotva dobelhala a nešlo s tím nic, ani sedět, ani ležet...

Ráno jsem si řekla, že zkusím vyběhnout, při chůzi už mi to nic nedělalo, tak jsem se rozhodla, že pokud to v průběhu těch 20 minut, co jsem měla běžet, začne zlobit, tak nebudu dělat hrdinu a vrátím se domů (kamarád trenér mě navíc dost vybál, že bych si mohla způsobit zánět a měla bych na pár týdnů/měsíců po běhání). Při běhu bylo všechno v pořádku, jen jsem začala levé lýtko trošičku cítit v druhé půlce běhu. Zato jak jsem zvolnila do chůze, se to zase ozvalo - a to mě čekaly ten den ještě dva koncerty a vystoupení se sborem v televizi :-) (61:30)

No nebudu vás napínat, pátek jsem přežila, ale na sobotní procházku na dvě hodiny jsem si netroufla. Zvládla jsem s mužem zajít nakoupit, ale pajdám slušně. Dneska jsem si tedy naordinovala klid, zítra se zkusím proběhnout po indiánsku a příští týden mě čeká setkání s fyzioterapeutkou, aby se mi na to podívala a doporučila, jestli chvíli klid nebo jen mazat nebo co. Už aby to bylo za mnou! :-)

2 komentáře:

  1. Jen mě napadá, aby to nebylo od páteře. Sám někdy cítím zvláštní tupost v pravém lýtku a podezírám bederní páteř.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příští týden jdu k fyzioterapeutce, tak uvidíme, co řekne. Páteř mě nenapadla, snad to nebude nic vážnějšího...

      Vymazat