úterý 31. prosince 2013

Jak... mě vybrali

Konec roku je časem bilancování. Já mám však naprosto ohromnou zprávu, která hledí do budoucnosti tak moc, jak to jenom jde. 


Před rokem a půl jsem se přihlásila do projektu Mars One, který si klade za cíl vytvořit na Marsu stálou lidskou kolonii od roku 2023. Přihlásilo se dalších 200 000 lidí z celého světa. Každý poslal video a informace o sobě. Z České republiky se nás přihlásilo devět, z toho dvě ženy. 30. prosince 2013 konečně rozeslali emaily s informací, kdo byl či nebyl vybrán do druhého kola pohovorů a testů. Vybrali celkem 1058 lidí z celého světa a JÁ JSEM JEDNOU Z NICH!!!

Asi si dokážete představit, jak jsem z toho nadšená! Heavy Runner tímto získá naprosto nový rozměr. Doteď jsem běhala, abych se naučila běhat, abych se dostala do kondice a při té příležitosti i zhubla. Teď je ta motivace o to větší, že se do té kondice musím dostat co nejdřív, abych prošla všemi testy, protože trénink pro pobyt na Marsu bude zcela jistě velmi fyzicky náročný.

Mým prvním úkolem jako budoucí kosmonautka (já jsem vždycky chtěla být kosmonautka! :-) ) je rozšířit povědomí o tomto projektu a také získat finanční podporu. Vzhledem k tomu, že projekt je velmi finančně náročný - je třeba trénovat desítky lidí, zaplatit týmy, které se podílejí na vývoji modulů pro pobyt na Marsu a samozřejmě i dopravního prostředku, a také techniku, která bude používána - a jedná se o soukromý projekt, je třeba do začátku každé koruny, resp. každého eura či dolaru. Časem se bude projekt vysílat jako reality show, což by mělo projekt částečně také financovat.

Pokud byste rádi tento projekt finančně podpořili, pak máte možnost zde.

Vytvořím stránku na Facebooku pro zájemce o projekt Mars one a moji účast v ní. :-) Pokud vás bude zajímat jen běhání, Heavy Runner samozřejmě poběží dál. Jdu si zaběhat! :-)

2 komentáře:

  1. Ahoj, moc ti fandím, co se týče běhání, sportu a zlepšování kondice, ale na ten Mars bych se moc neupínal, to není otázka naší generace, obávám se, že ani několika dalších, zapoj rozum, přečti si nějaký vědecký názor na tu problematiku a věnuj energii a prostředky na něco smysluplnějšího. Měj se. Jirka T.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za komentář! Rozum jsem zapojila, mám o tom poměrně hodně informací a nijak se na to neupínám. Buď to vyjde nebo nevyjde, v každém případě běhám dál! :-)

    OdpovědětVymazat