pondělí 23. prosince 2013

Jak... jsem se rozhodla o Vánocích váhu neřešit

Klasicky se před Vánocemi v novinách a časopisech objevují články a rady, jak o Vánocích nepřibrat atd. Rozhodla jsem se, že si Vánoce užiju se vším všudy.


Celý prosinec jsem se držela celkem zpátky, dva týdny jsem se postila (= nejedla jsem maso), užívala jsem si čočku s rýží a podobné laskominy, běhala jsem a běhala, a teď přichází Vánoce. A jak mi trenérka doporučila si čas od času udělat "prase den", tak jsem se rozhodla si udělat "prase Vánoce" a nekrotit se v množství salátu vinných klobás a cukroví.

Proč? Protože 1/ je to svátek a o svátku se krotit nemusíme, protože jsme se krotili celou dobu (že ano :D ) a 2/ teď už vím, kdy mám dost, a tělo si samo řekne, jestli ještě ten košíček chce nebo už ne. No a 3/ protože tento týden minimálně třikrát stejně vyběhnu, takže tělo dostane zabrat i tak.

Tento týden jsem začala prvním výběhem, kterým začínám fixovat těch 25 minut běhu v kuse. Příští týden zkusím přidat na 30 minut. Veškeré výhledy s desetiminutovými běhy jsou v tahu, teď už to nemůžu vzít zpátky :-)

Ještě taková veselá historka z natáčení = z dnešního běhu... Vyběhla jsem a cca po pěti minutách mě dostihlo... No začalo se mi chtít na velkou, protože jsem samozřejmě ráno, hrdinka, nešla, že to vydržím. Tak jsem to nějak ustála, ale doma prohlásili, že to vysvětluje tu vyšší průměrnou rychlost než obvykle :-)))

Veselé Vánoce, ať vám Běžíšek nadělí něco pěkného, a když vyrazíte třeba zítra nebo pozítří na procházku, tak si můžete dát bez výčitek o pár kousků cukroví navíc taky :-)


4 komentáře:

  1. Narazila jsem na blog teprve dnes a pročítám si to, co mě zaujme:-))) ale Prase vánoce mě donutily napsat, prostě mě to rozesmálo

    OdpovědětVymazat
  2. Tak historka s kákem pobavila. :D Na každého to jednou přijde. :D

    OdpovědětVymazat