neděle 8. prosince 2013

Jak... jsem se bála

Celou dobu jsem se na ni těšila i se jí bála a je tu. Zima, mráz a sníh.


Těšila jsem se, protože zimu mám moc ráda, navíc se blíží Vánoce a tak dále. No a bála jsem se, protože v zimě jsem ještě neběhala. Čeho přesně jsem se bála?
  1. že mi bude zima
  2. že mě bude bolet koleno
  3. že budu dýchat ledový vzduch a bude to bolet
  4. že zase onemocním


1. Zima mi zatím nebyla ani v -5°C. Samozřejmě, člověk trošku klepe kosu, když vyleze ven, ale stačí pár minut rychlé chůze, a když se pak člověk rozeběhne, tak se zahřeje hned. V teplotách kolem nuly mám tři funkční vrstvy, zjistila jsem, že úžasná modrá mikina z Klimatexu ani neprofoukne!

2. Koleno bolí jako každý rok touto dobou, ale nebolí při běhu, což je zřejmě pozitivní znamení.

3. Rada od kamaráda funguje: jazyk na patro a dýchám nosem i pusou zaráz. Dýchá se mi krásně, studený vzduch v plicích necítím.

4. Zatím se držím!

Musím říct, že zatím se mi v zimě běhá naprosto skvěle. Pořídila jsem si čepici a rukavice, šálu zatím neřeším, protože dvě vrstvy jsou až ke krku. Jediné, co mě začalo trápit, je achilovka - občas v ní dost bolestivě křupne, ale popravdě to přičítám nezpevněnosti a špatnému došlapu. Bolí to jen v tu chvíli, kdy v tom přeskočí, potom už ne.

Další věc, co mě překvapila, byl běh na sněhu a ledu. V Praze jsem opět běhala po chodníku a musím říct - chůze na ledu a sněhu je katastrofa, v těch nových botách to klouže. Ale s během nebyl problém, naopak, sníh tlumil došlap, jako bych běžela po polňačce, takže další důvod mít zimu ráda!

Poslední dva běhy:




2 komentáře:

  1. Zdravím. Já jsem se bála, že se v zimě nedonutím jít běhat (jsem lenoch a zmrzlina-mám věčně studené ruce a nohy) kvůli kose, tak jsem si pořídila tohle http://www.klimatex.eu/damske-bezecke-kalhoty-vege/d-118609-c-1325/ a nemám se na co vymlouvat (dobrá vychytávka je, že jsou hodně natahovací, taky nejsem zrovna lehká váha, mám velikost 46 a velikost L je mi Ok a ještě je místo k natažení). Taky jsem si dost oblíbila koloběžku jako dopravní prostředek, je to dobrý doplněk k běhu, protože se při ní zapojují podobné svaly jako u běhu. Sportu zdar:) Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem nakonec nakoupila u Mizuna a běhám i v těch největších mrazech :-) U Klimatexu je mi XL tak jakože úplně těsně - hlavně legíny nemají šňůrky :(

      Vymazat