úterý 10. prosince 2013

Jak... jsem překonala první krizi

První krize nastala ve čtvrtém týdnu a myslím, že už je za mnou.


Pokud jste pravidelnými čtenáři, pak si jistě pamatujete, jak jsem bojovala při čtyřminutovce (3 x 4 minuty chůze a 4 minuty běhu) a minuty navíc jsem se hrozně bála. Ale pět minut jsem dala poměrně pohodově a dnes jsem poprvé vyrazila na 3 x (2 minuty chůze + 6 minut běhu) a musím říct, že si dokážu představit, že bych běžela ještě déle.

Popravdě si myslím, že bych dala klidně už i 10 minut v kuse, ale když už jsem se dala na určitý systém, tak z něj nechci vybočit, protože pak bych v tom měla hokej a musela bych si najít systém jiný. Každopádně tento týden 6 minut, příští týden 7 minut no a pak, kdo správně počítá, to vychází na třikrát osm minut v kuse bez chůze, což samozřejmě nejde, takže zde je výhled do blízké budoucnosti (a snad to fyzicky i půjde) po sedmiminutovce (ještě chci dodat, že je to vše čtyřikrát týdně, kdyby to někdo chtěl zkusit také):

8. týden
3 x (2 minuty chůze + 10 minut běhu)

9. týden
2 x (5 minut chůze + 15 minut běhu)

10. týden
1 x (5 minut chůze + 20 minut běhu)

11. týden
1 x (5 minut chůze + 25 minut běhu)

12. týden
1 x (5 minut chůze + 30 minut běhu)

Teď když to tak čtu, tak to asi vypadá až moc optimisticky, kéž by to opravdu šlo, ale asi se spíš zaseknu na 15 minutách a to budu opakovat několikrát po sobě... No uvidíme. Držte palce :-)

Dnešní výběh:

2 komentáře:

  1. Ti dáme s sebou Borise a uvidíš, jak poběžíš! ;-) V každém případě v Nalouč kolem řeky to bude jak bosky po mechu. A doma na tebe bude čekat nějaké občerstvení - že by svinstvo? ;-)

    OdpovědětVymazat