neděle 1. prosince 2013

Jak... jsem běžela na obláčku

Dnes jsem poprvé vyběhla na svých nových super extra hyper luxusních běžeckých botičkách!


Musím se hned pochlubit. Jsou extrémně škaredé. No posuďte sami! (a to ještě na fotce vypadají dobře)


No ale běhá se s nimi úžasně! Po zkušenosti s běžeckým pásem jsem posilovně dala vale a vyrazila jsem opět do terénu na 3 x (4 minuty chůze + 4 minuty běhu). Ještě nejsem úplně ve formě, takže se nohám jako obvykle nechtělo, ale musím říct, že se na botičkách (schválně říkám na, ne v, protože to je opravdu jako na obláčku) běželo a i šlo úžasně. Hlavně u té chůze to člověk stíhá vnímat, že je to pohodlnější, že nemusí překonávat nikde žádný odpor, že ta bota vlastně pomáhá dělat ten správný pohyb.

No prostě všichni, co říkali, že si mám pořídit běžecké boty, měli pravdu, jsem ráda, že jsem do nich investovala, a už se těším na příští týden, kdy navážu na těch pěti minutách!


Žádné komentáře:

Okomentovat