středa 27. listopadu 2013

Jak... jsem začínala znovu

Tak jsem dnes po třech týdnech zahálky (z toho dvou týdnů nemoci) opět vyrazila. A mrzlo!


Už ani moc nekašlu, rýma už je spíš jen alergická a chodit se mi zoufale nechce. Vyrazila jsem tedy i přes všechna varování, že mám ještě týden počkat, na první běh po nemoci. Ale začnu od začátku.

Řídila jsem se několika poučkami, které se nakonec velmi vyplatily. Oblékla jsem se tak, jako by bylo o 10 stupňů více, tedy jak kdyby bylo 10 (u nás byla 0) - tzn. legíny, funkční tričko, funkční mikina ke krku, větrovka a čepice. Teplo tedy bylo zajištěno. Bála jsem se, že mi i bude v té bundě vedro, protože když jsem vyšla z domu, tak mi lehce zima nebyla, ale nakonec to bylo akorát.



Ještě jsem potřebovala vyřešit ten studený vzduch, protože ten chápu, že by mi mohl ublížit. A do posilovny mě nikdo nedostane, protože to zase popírá tu možnost prostě jen vyrazit, takhle bych tam musela cestovat, převlíkat se a bla bla bla. Kamarád trenér mi poradil, že pokud nezvládnu dýchat nose, tak abych si při dýchání pusou dala jazyk na patro. Musím říct, že jsem vypadala jako magor, ale fungovalo to docela pěkně, studený vzduch jsem v plicích ani v krku necítila.

No a už se dostaneme k samotnému běhu. Naplánovala jsem si návrat na 3 x (5 minut chůze + 3 minuty běhu). Musím zklamat všechny... pochybovače. První sada nebyla nic moc, trošku jsem po ní vykašlávala, ale jen malinko. Ale druhá a třetí sada už byla pohodička, musím říct, že se mi běželo skvěle, dokonce jsem cítila, že tu minutu navíc bych s přehledem dala. Příště tedy zkusím tu minutu přidat, a pokud půjde i to, tak bych mohla příští týden navázat tam, kde jsem skončila, tedy 3 x (3 minuty chůze + 5 minut běhu), ale radši nebudu předbíhat.

Běhu zdar!



Žádné komentáře:

Okomentovat