úterý 19. listopadu 2013

Jak... jsem počítala ztráty

Jsou to přesně dva týdny, kdy na mě skočila choroba a jsou to přesně dva dny, kdy jsem se jí zbavila.

Dnešní kontrola mě potěšila i zarmoutila zaráz. Už jsem oficiálně zdravá, ale další dva týdny mám s běháním utrum, aby se mi nemoc nevrátila. A já se tak těšila, že koncem týdne vyrazím! Ale je pravda, že stále pokašlávám.

Jak jsem dneska vyrazila, tak jsem si všimla pár nepříjemností - protože jsem dva týdny ležela, tak jsou nohy zcela oslabené. S tím souvisí i mé oblíbené koleno, jehož svaly se během krásně posílily - no, dneska se mi prolamovalo a svalečky se třepaly, takže celá práce je v...

A tak protože běhat nesmím a až začnu, tak pouze s rouškou (podle slov paní doktorky), tak jsem si naordinovala každodenní alespoň půlhodinovou procházku. Tímto zvu každého, kdo by měl chuť, na procházku! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat