neděle 3. listopadu 2013

Jak... jsem neběžela sama

Stává se ze mě Forrest Gump. Přidávají se ke mně další běžci!


Říkala jsem si, jestli to přijde, a zdá se, že můj poslední příspěvek měl velký ohlas. Kromě toho, že se ozývají lidé, kteří mají s hubnutím či jen nadváhou nějaké zkušenosti, asi největším výsledkem/úspěchem byla otázka mého muže "Tak kdy půjdeme běhat?"! Musím podotknout, že vytáhnout ho občas jen na procházku bylo velké úsilí a velmi oceňuji to, že s tím teď přišel sám.

Dnes jsme tedy vyrazili spolu. Připravila jsem ho na to, že čtyři minuty půjdeme a čtyři minuty poběžíme a toto se bude opakovat třikrát za sebou. A že už příští týden půjdeme jen tři minuty a pět minut poběžíme (čehož se sama děsím, protože už teď cítím, že ty čtyři minuty jsou v tomto nerovném terénu pro mě hraniční). Vysvětlila jsem mu, že si dech musí fázovat, aby se nezadýchal a aby ho nepíchalo v boku. Ukázala jsem mu, jak má držet ruce při chůzi, že nejsme na procházce, a vyšli jsme.



Po první sadě, kdy jsme doběhli, jsem zjistila, že píchá v boku mě. Nevím, jaké máte kdo zkušenosti s během s někým, ale zjišťuji, že to pro mě asi nebude ono. Každý máme jinou výdrž, jiné tempo, navíc můj muž měří o dvě hlavy víc než já, takže jeden jeho krok jsou moje tři. Následkem toho se já podvědomě snažím s ním držet krok a přepínám svoje síly. Nesoustředím se na svůj běh, ale na to, abychom běželi zhruba stejně.

Jak jsme tedy poprvé doběhli, tak jsme toto spolu probrali, a navrhl, že poběží za mnou. Musím říct, že pro mě to zabralo, mohla jsem se opět soustředit jen na sebe a na svůj běh, píchání v boku přestalo a druhý běh už byl opět pohoda. Nevím ale, jak se pak běží tomu druhému. Nemyslím si, že přizpůsobování je (obzvlášť takto v začátcích) cesta. Ale uvidíme. Je super, že to bez tréninku uběhl, a hlavně že chce běžet zas! Třeba mě to zase někam posune. Ale těch pět minut mě děsí! :-)

Jestli máte zkušenosti s během ve více lidech, napište klidně dole do diskuze. Věřím, že to bude ostatní zajímat!

Žádné komentáře:

Okomentovat