pátek 29. listopadu 2013

Jak... jsem běhala na páse

Po půl roce jsem se vrátila do posilovny s tím, že je tam aspoň teplo. Zdá se, že to je jediná výhoda.


Nechala jsem se ukecat, že to bude lepší, že po nemoci v tom mraze běhat nemám a že vůbec, když nejsem zvyklá běhat venku (ale já jsem zatím jinde neběhala), tak že je to lepší. No výhod to má víc, kromě toho, že je tam teplo, tak mají i váhu a můžu si změřit tep. S potěšením jsem zjistila, že i přes své obžerství v době nemoci jsem nepřibrala, naopak jsem půl kila zhubla a dostala jsem se na 110,5 kg! No a tep po běhu katastrofa - až 195 tepů za minutu. Kamarád trenér mě straší sporttesterem, že si mě bude sledovat dlouhodoběji.



No a teď k tomu běhu... Kromě toho, že bez sporttesteru a krokoměru si nemůžu běh zaznamenat, tak, jak asi víte, na páse běžíte určitou konkrétní rychlostí. Pro někoho to si bude výhoda. Já jsem si na chůzi nastavila 5 km/h a na běh 8 km/h. Chůze ok, tam není co, ale ten běh...

 Pokud jste někdy viděli křivku mého běhu, tak víte, že běhám pomaličku a průběžně zpomaluji nebo zrychluji podle toho, jak to jde. Musím dodat, že dnes jsem přidala tu minutu, takže to bylo 3 x (4 minuty chůze + 4 minuty běhu). No první sada celkem ušla, při druhé jsem málem vyplivla plíce a při třetí už mě nechtěly nést nohy. Namítnete, že jsem měla běžet pomaleji. Asi měla, ale popravdě to asi neřeší tu nepřirozenost toho stále stejného tempa. Zatímco v terénu se při druhém a třetím běhu cítím čím dál líp, tady to mělo naprosto opačný efekt.

A tak vyrazím zakoupit čepici, šálu, rukavice a podkolenky a v neděli opět vyrazím na mráz. Pokud byste někdo chtěli vidět přírodní úkaz a jít si zaběhat se mnou, dejte vědět. Budu protivná, nebudu se s váma bavit, ale budete z toho mít zážitek :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat