čtvrtek 31. října 2013

Jak... mě začala bolet kolena

Tak dneska jsem poprvé celou dobu běžela po chodníku. Už nikdy!


Doma obvykle běhám po polňačce střídané s chodníkem tak hojně zasypaným listím, že pod ním není vidět. Doteď mě kolena nezlobila (na vysvětlenou, jedno bylo před 14 lety operováno a od té doby se mu nechce nic dělat pořádně), jen snad jednou mě v tom špatném píchalo. Jedinou bolest, která kolem běhání byla, jsem přičítala růstu svalů v koleni (což je jiná bolest, než když jsou v tom kosti).

Dnes jsem vyběhla v Praze po místních chodnících, našla jsem i přijemný parčík, ale opět pouze chodníkový, zeleň byla oplocena. A kolena se ozvala. Přičítám to i špatným botám, běhám v teniskách za pět stovek. Každopádně chodník už ne! Pokud máte možnost vyběhnout v přírodě, doporučuju, je to fakt rozdíl. Příští týden jdu koupit opravdové běžecké boty.


Žádné komentáře:

Okomentovat