úterý 29. října 2013

Jak... jsem poprvé vyběhla

Na běžícím páse jsem se vždycky chtěla rozběhnout jako ti lidi kolem mě, ale bála jsem se kvůli kolenům, kotníků, dechu atd.


Párkrát jsem se i zkusila rozeběhnout, vydržela jsem vždycky tak minutu a pak jsem se úplně udýchaná dávala zbytek chůze dohromady. Chodit na páse už mě navíc přestávalo bavit, lezlo to do peněz a tak vůbec. Až jsem jednou četla nějaký článek, kde se psalo, že i úplní začátečníci mohou běhat. V článku byl i jednoduchý návod, jak začít:

Celkem se jednalo o 9 týdnů, kdy každý týden člověk čtyřikrát vyrazí ven. Každý "běh" sestává z tří fází, každá má osm minut a je rozdělena na část chůze a část běhu. První týden tedy má 3x(7 minut chůze + 1 minuta běhu). Druhý týden 3x(6 minut chůze + 2 minuty běhu, třetí týden 3x(5 minut chůze + 3 minuty běhu) atd.

Tak jsem si řekla, že minutu běžet vydržím, že to už jsem na páse zvládla, tak že to zkusím ten první týden, co to udělá, a tak jsem poprvé vyrazila běhat.


Žádné komentáře:

Okomentovat